Outrage Missionen
[Bild: cabecera_misiones_outrage_web.png]

Zitat:Here you will find a complete and closed Army List including all the members of the Dolly Dagger Team, and the text of each mission details how they work.
But this set would be nonsense without the Dolly Dagger Team’s antagonists, Jethro and his allies from the Druze Society. Therefore, this pack also includes the Druze Bayram Security, a mercenary Sectorial Army to create army lists with and pit against the Dolly Dragger Team.
This mission set will not only allow you to play with the main characters of Outrage, but also reproduce some of the most intense action scenes from the manga through the four scenarios:
Run-in on Paradiso. Represents Jethro’s ambush of a PanOceanian force in the jungles of Paradiso.
Here comes Dolly Dagger. Recreates the leading team’s arrival in the Svalarheima zone of operations and their clash with the Druze forces.
Dolly heavy mamma. Replays the crucial moments of the confrontation between the Dolly Dagger Team and the Druzes.
Watch out there, baby. Represents the flight from Svalarheima and the attack by the Yu Jing security forces.

https://assets.infinitythegame.net/downl...ssions.pdf
[Bild: t3_ntr_rank.php?name=Agnomen&game=Inf]

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic. - Arthur C. Clarke
nett! danke
my PanO und CA                                           
3D-Druck-Sammlung
Sehr coole Upgrades für die Druze.
Würde mich freuen, wenn die bleiben dürfen.
Und die Outrage Charaktere dürfen natürlich auch gerne ihren Weg ins Spiel finden (auch wenn die teilweise echt ÜBER sind).

Witzig, dass nochmal die alten Druze verkauft werden sollen... -_-
[Bild: fajnh93r.png][Bild: zjhe8cua.png]
Ich hab mir die Render der neuen Druze angesehen...
Sind hübsch, aber ich fand die alten eigentlich sehr charakteristisch...gleich bestellt Tongue
--end of line
Oh yeah, die Druze sind einfach mal sehr geil geworden, wenn die daraus mal ne echte Armee machen kommt hoffentlich Valerya Gromoz wieder mit rein, das Artwork von ihr und den Druze ist einfach zu genial.

Davon ab, ich freu mich auf die neuen und zusammen mit den alten hat mat genug für Fireteam Core, Haris und Duo Big Grin

Dazu Jethro als lt. (Verdammt jetzt muss ich doch die Outrage box kaufen) und Scarface und das ganze hat Style ohne Ende.
Das kommt jetzt etwas unverhofft. Ist aber ne coole Promo für die Outrage Box - da juckt es einen dann doch ;-) Sieht nach erstem Drüberschauen doch schon mal sehr stimmig aus (Guijia gratis und mit AD3 :-).
[Bild: archonMC.jpg]

Gehe zu: